תשתית להתקנת שער נגרר לחניה עם או בלי מנוע

תשתית לשער נגרר

חשמל עד מנוע         נקודה לחישן אינפרה אדום (אופציונאלי)

  1. שער
  2. עמוד גלגלות- תפקידו לשמור את השער עומד בזמן התנועה לאורך המסילה
  3. עמוד מקבל- מקבל את השער בסגירה באופן שנועל את תזוזת השער לכוחות צד (דחיפה, נסיון פריצה)
  4. מסילה- עליה נוסע השער בזמן הפתיחה או הסגירה. פרופיל עגול או זויתי.
  5. חגורת בטון: רוחב 12 ס"מ גובה 15-20 ס"מ אורך= רוחב המפתח(A) כפול 1.8. החגורה שקועה עד גובה הרצפה פחות 2 ס"מ. במידה וקיימת ריצפת בטון אין צורך בחגורת הבטון.
  6. מנוע- לפתיחה או סגירת השער
  7. גלגלות- להחלקת השער במעבר בעמוד הגלגלות
  8. חומת בטון קיימת (לצורך המחשה)
  9. גדר (לצורך המחשה)

יש לצקת חגורת בטון ישרה ומפולסת שעליה תותקן המסילה. החגורה יכולה להיות בכל רוחב אך לא פחות מ-12 ס"מ ובגובה 15 ס"מ או יותר. במידה וקיימת ריצפת בטון לחניה אין צורך בחגורה וניתן להתקין את המסילה ישירות על הריצפה.

המסילה תותקן על גבי החגורה כך שמרכזה יהיה במרחק 4 ס"מ מהקו הפנימי של החומה. תכנון מיקום החגורה צריך להיות בהתאם.

________דרושה נקודת חשמל אחת שתגיע מלוח החשמל עד המנוע . המנוע ימוקם בצד שאליו נפתח השער מימין או משמאל.

________צינור חשמל נוסף  יש להתקין בין שני עמודי השער במידה ונדרשת התקנת חישני אינפרה אדום להגנה מפני סגירה השער בזמן שמישהו או משהו עומד בדרכו. (אופציונאלי)

חיסכון משמעותי ברכישת השערים!!!

אם אתם עדיין בשלבי תכנון החזית, הכוללת את שערי הכניסה והחניה כדאי לכם להתאים את מידות המפתח של שער החניה ושער הכניסה למידות הסטנדרט של השערים המוכנים שלנו ולחסוך כסף רב בקניית שער מוכן מראש   לעמוד שערים מוכנים

תשתית בטון לשער מתרומם עם מנוע

תשתית בטון לשער מתרומם ללא מנוע

תשתית בטון וחשמל לשער כנף